سلام خدمت مخاطبين سایت تکاوران سایبری در اين پست مطالبی با ارزش و خواندنی قرار داده ایم امیدواریم با مطالعه آن نهایت استفاده را ببرید

    اگر از اين پست لذت برديد و خوشتون امده در صفحات اجتماعي خود به اشتراک بگذاريد تا ديگران هم استفاده کنند.

    و همچنين خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياري بفرماييد

    با گذاشتن نظر در قسمت دیدگاه ها می توانید ما را در بهتر شدن یاری کنید

    فروشگاه دیجی کالا در خصوص مسائل اخیر بازار موبایل بیانیه‌ای را منتشر کرده است و خبر می‌دهد که از شفافیت استقبال می‌کند. این فروشگاه‌ علاقه‌ و تلاش فراوانش جهت واردات موبایل را بیان می‌کند اما خبر می‌دهد که تاکنون موفق به وارد کردن یک موبایل هم نشده و طبیعتاً ارز دولتی هم دریافت نکرده است.

    دیجیکالا در این بیانیه اشاره می‌کند که موبایل‌ها را از تامین کنندگان رسمی خریداری کرده و قیمت‌های ارائه شده به این فروشگاه، بر مبنای ارز آزاد «یا حتی بالاتر» محاسبه شده است. از سوی دیگر می‌گوید که در حالت مارکت پلیس، یعنی زمانی که خود دیجیکالا فروشنده مستقیم کالا نیست، ۲ درصد سود از فروش را برای خود محاسبه می‌کند.

    در ادامه، بیانیه منتشر شده از سوی دیجی‌ کالا را مطالعه می‌کنید:

    «بعد از طرح رجیستری که از طرف دولت نگرانی هایی مبنی بر افزایش قیمت برای مصرف کنندگان نهایی وجود داشت، پیشنهادی از سمت وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، مبنی بر ورود فروشگاه‌های آنلاین به عرصه‌ی واردات و فروش کالا با قیمت‌های رقابتی و کنترل‌شده مطرح شد، که متاسفانه تاکنون امکان اجرایی شدن آن فراهم نشده است.

    بنابراین کلیه‌ی گوشی‌های موبایل عرضه شده در دیجی کالا از توزیع کنندگان و واردکنندگان برندها در داخل کشور با قیمت های تعیین شده توسط خود تامین کنندگان و واردکنندگان به صورت رسمی خریداری شده است و قیمت‌های فاکتور شده توسط آن‌ها بر مبنای قیمت ارز آزاد و یا حتی بالاتر بوده است.

    به این ترتیب دیجی کالا با پایین‌ترین حاشیه‌ی سود مورد قبول نهادهای نظارتی، کالا را به دست مصرف کننده‌ی نهایی رسانده است. تاکید می شود که دیجی کالا ذی نفع در واردات کالا توسط هیچ کدام از واردکنندگان گوشی موبایل از جمله شرکت داتیس امرتات، نودیس پرداز و … نیست و آن‌ها نیز مانند باقی هزاران تامین کننده‌ی دیجی کالا در دسته های محصولی مختلف هستند.

    دیجی کالا با اعتقاد به اصل شفافیت و مشتری محوری سوابق قیمت فروش کالای خود را به مصرف‌کنندگان نشان می دهد و این موضوع را یکی از اصول اساسی خود می داند.

    موجودی انبار دیجی‌کالا باتوجه به تامین کالا از تامین کنندگان داخلی، همواره بسیار محدود بوده و در بازه‌های زمانی کوتاه با قیمت‌های خرید روز ، تامین مجدد می شود.

    حتی در پلتفرم مارکت‌پلیس دیجی کالا که قیمت‌گذاری توسط خود فروشندگان انجام می‌شود، کمیسیون دریافتی دیجی‌کالا در گروه موبایل تنها ۲ درصد می باشد که به صورت شفاف قید شده است.

    فروش دیجی کالا هیچگاه حتی در شرایط پرالتهاب بازار که اغلب عرضه‌کنندگان از فروش کالا خودداری می کردند، متوقف نشد و تمام تلاش خود را برای عرضه‌ی محصولات با بهترین قیمت‌های ممکن، به انجام رساند و همواره هر کالایی که از تامین کننده خریداری شد، به فروش رسید. چناچه کالایی در دیجی کالا ناموجود شده است تنها دلیل آن عدم موجودی آن در انبار دیجی کالا و یا عدم تامین آن توسط تامین‌کنندگان و واردکنندگان بوده است.

    تمامی ادعاهای فوق مبتنی بر مدارک و مستنداتی است که آمادگی داریم آن ها را به رویت نهادهای نظارتی و اهالی محترم رسانه برسانیم. از شفاف‌سازی اخیر در این حوزه استقبال می کنیم و تنها راه پیشرفت و توسعه‌ی اقتصادی کشور را شفاف سازی در همه‌ی حوزه‌ها دانسته و همچنین این امر را پیش‌نیازی مهم برای تحقق مهم ترین اصل خود، که همان مشتری محوری است، می دانیم.»


    شما مخاطبين عزيز سايت تکاوران سایبری از اين پس با مراجعه به وب سايت ما مي توانيد جديد ترین مطاب را مطالعه کنید و از خواندن ان ها لذت ببريد

    وچنانچه انتقادي به سايت ما داشتيد مي توانيد در قسمت نظرات ما را در جريان بگذاريد

    سایت تکاوران سایبری

ارسال دیدگاه